poniedziałek, 3 września 2012

Powitanie

Witam serdecznie :)
Blog ten poświęcony będzie moim podróżom pocztówkowym, które odbywam za pomocą portalu postcrossing.com
Zapraszam serdecznie do miłej (mam nadzieję) lektury i przeżycia ze mną wspaniałej przygody :)

Swoją zabawę z postcrossingiem rozpoczęłam 2 sierpnia 2012 roku, czyli stosunkowo niedawno. Od razu wylosowałam adresy i już po chwili wiedziałam, że moje pierwsze pocztówki polecą do USA i Holandii. Szybko udałam się do sklepów w poszukiwaniu odpowiednich kartek i zaraz przed zamknięciem poczty pobiegłam je nadać.
Po wysłaniu dwóch pierwszych nie mogłam się powstrzymać i niedługo po tym wylosowałam kolejne kraje : Rosję, Tajwan i Niemcy. Następne pocztówki poleciały znów do USA, a także na Białoruś, do Grecji.
Pierwszą pocztówkę otrzymałam już 13 sierpnia (ale o niej więcej w kolejnej notce). Na dzień dzisiejszy wysłałam 9 pocztówek, z czego 7 już dotarło do adresatów. Trzy kolejne wyślę jeszcze dziś, dzisiejsze polecą do Holandii, Niemiec i Chin.

Moja pierwsza otrzymana pocztówka powinna pojawić się na blogu jeszcze dziś :)
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do częstych odwiedzin w celu poznania ciekawych zakątków świata :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz