wtorek, 9 października 2012

13. Rosja 1

Witam :)
Musicie wybaczyć mi przerwę, większość z Was wie, że niedawno miałam egzamin na aplikację adwokacką,  w związku z czym brakowało mi trochę czasu. Ale na szczęście, jest już po egzaminie, egzamin  jest zdany - dzięki czemu mam czas na bloga :)
A rozpieszczać będę Was niesamowicie :)
W mojej kopercie oznaczonej 'do wrzucenia na bloga' znalazło się, aż 19 pocztówek :)
Dziś będzie więcej niż jedna notka, specjalnie, żeby Wam wynagrodzić ostatni zastój na blogu.

Na postcrossingu czasem ludzie wysyłają pocztówki urodzinowe, z racji, iż sama miałam urodziny pod koniec września, już 12 września dostałam pocztówkę z urodzinową z Rosji.
A oto ona:


Kartkę tę otrzymałam od Olgi, Olga niestety nie wiedziała, że miałam jakiś kontakt z językiem Rosyjskim i napis na pocztówce ('Z Dniom Rodzenija') przetłumaczyła, jako Happy Birthday, pomimo, że znaczy on 'W dniu urodzin' :)
Nie będę ukrywać, że pocztówka to do moich ulubionych nie należy. Ale nie martwcie się, w mojej kopercie znajduje się kilka perełek :)
Olga nie napisała nic więcej na kartce, w związku z czym nie wiem, skąd jest, co lubi, ciężko mi napisać cokolwiek więcej.
Pocztówka przebyła 2 593 km, wysłana została ona dnia 3 września, zaś w skrzynce znalazłam ją 12 września.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz